Al EdTech Congress Barcelona 2026, celebrat els dies 4 i 5 de febrer a Barcelona, el Campus Docent SJD ha tingut un paper destacat assumint el lideratge metodològic de l’edtecHack, una hackató que ha servit com a espai de treball intensiu per donar resposta a reptes reals vinculats amb la inclusió educativa plantejats per organitzacions capdavanteres.
La metodologia utilitzada, desenvolupada per Coboi-Lab, estructura el procés de treball en fases de diagnosi, ideació i prototipatge, i promou la diversitat de perfils, la col·laboració multidisciplinària i la generació de propostes viables. Durant l’activitat, equips formats per docents, estudiants i especialistes han tractat desafiaments com potenciar competències personals, combatre discursos d’odi, connectar amb la consciència ambiental o prevenir l’abandonament escolar mitjançant solucions educatives innovadores.
Aquesta experiència ha reforçat el rol del Campus com a agent actiu d’innovació educativa, aportant estructura, recursos metodològics i facilitant el diàleg entre diferents actors del sector educatiu i social.
Espai Catalonia Clusters Milà i Fontanals 14-16, 1er 6a, 08012 Barcelona
Powered and designed by Timtul